2022要… 上集:好好地過

樂然
Feb 4, 2022

人到中年。

由以為好多嘢唔應該咁複雜,到明白所有嘢都要做好多嘢先可以簡單少少;

由以為自己係跑得快嗰個,到發現自己永遠起步係最慢嗰個;

由以為自己硬淨高抗壓,到一星期內見証自己崩潰幾次。

再睇埋《IT狗》。

不得不老套地停低,認真睇吓自己其實係邊個,發生緊乜事,同最重要,

「其實你想點?」

中佬對自己認知一:其實我由細到大都好寂寞,只係而家先勇敢接受寂寞。

由細細個開始,我已經知道每個人對不同事物的想法都唔同,而我係同每個人想法最唔同嘅一個。曾經我覺得係因為自己怪,係因為自己廢,係因為自己好多嘢,所以我好想人哋知道我點諗,唔係我寫文做咩?

到近年,工作上的角色,令我發現我所有想法都無亦唔會有隊友明白和支持,而原來當有資源將呢啲想法實行出嚟,係work嘅。由耐心解釋到廢L事講咁多,一有反對聲音,自己做咗佢算。霸權萬歲(跳起yeah)。

你知嘛,一場同事係唔需要做一場朋友㗎。我曾經喺一個喪禮請教朋友,我問佢以你嘅能力/性格/智商,咁你返工咪好辛苦?無人會去到你個level㗎喎,你點處理同事㗎?佢笑一笑:「唔好傻啦」。

我突然明白咗好多嘢。

今時今日,連生日願望都有機會獨犯法例,你期望有咩人會明白你想法感受?

寂寞,唔係問題,而係好似器官咁,每個人與生俱來嘅,好好攬下自己。

中佬對自己認知二:當發現自己有呢個童年陰影,除咗接受都要間中跨過一兩下。

細個阿爸好惡,成日同阿媽鬧交,於是我潛意識好討厭/怕同人起爭執。

前事完。

我有好長時間,甚麼差唔多成世人,都怕同人鬧交,爆seed,鬧三九唔識七嘅人只會喺FF出現。沉默、怕事,但亦成為咗自己想每件事做好少少做多少少嘅動力,因為我唔想俾人怪責俾人鬧,呢個狀態一直維持咗好多好多年,直至小兒出世。

--

--

樂然

八十後IT狗,喜歡運動、電影、睇書、打機、寫嘢。FB: https://www.facebook.com/keeplifelokyin/ IG: lokyinlife Twitter: keeplifelokyin Mail: keeplifeinteresting@gmail.com